سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مواردی که باید در مورد یک سامانه پیامکی و نحوه کار با آن بدانید

مواردی که باید در مورد یک سامانه پیامکی و نحوه کار با آن بدانید چیست؟

09uy_b2.jpg

در این مقاله قصد داریم درباره بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیامک اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم و  بگوییم چرا برای رونق کسب و کار خود به سامانه پیامک  نیاز دارید. اگر مایلید در زمینه شغل و خدماتی که در حال ارائه آن هستید، به کمک شیوه های جدید خدمات تان را بالاتر ببرید، این مقاله را با دقت بخوانید.

حتما گزینه بازاریابی پیامکی یا بهتر است بگوییم بازاریابی از طریق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاریابی پیامکی در نظرسنجی ها یکی از مدرن ترین و کار آمدترین شیوه های تبلیغات پربازده در سال های اخیر معرفی شده است. امروزه بسیاری از اهالی کسب وکار در دنیا، با خرید سامانه ارسال پیامک کسب و کارشان را توسعه می دهند.

برای بررسی جزئی تر و دقیق تر سامانه ارسال پیامک ، بهتر است ابتدا با هم ماهیت اس ام اس مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

اس ام اس مارکتینگ چیست؟

این نوع بازاریابی که با کاهش درگیری نیروی انسانی و کاهش هزینه همراه است، به منظور تبلیغات شما و همچنین معرفی خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید به مخاطبانتان مورد استفاده قرار میگیرد.

عوامل مهم دیگری مانند صرفه جویی در زمان نیز، از مواردی هست که در نتیجه استفاده از این نوع بازاریابی به دست خواهد آمد.

جالب است بدانید که یکی از موثرترین اثر گذاری های خرید سامانه ارسال پیامک این است که شما با این روش، می توانید کاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتری و مخاطب جدید برای اهداف کسب و کارتان داشته باشید. علاوه بر آن میتوانید ارتباطی مثبت و موثر نیز با مخاطبینتان برقرار کنید.

چرا اس ام اس مارکتینگ:

تمامی کسب و کارها نیاز به فروش بیشتر دارند، برای رسیدن به این هدف 2 کار را نباید فراموش کنید:

1_ مشتریان فعلی خود را دریابید و وفادار کنید. شاید جالب باشد بدانید آمارها نشان داده‌اند

که ??% از درآمد ثابت ماهیان? شما توسط مشتریان وفادارتان تامین می‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتریان جدید برای خود باشید. بدون جذب مشتریان جدید، شما هیچوقت نمی‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

بازاریابی پیامکی یا همان اس ‌ام‌ اس مارکتینگ ، راهکاری است که می‌تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پیروی از اصول درست ، پیامک می‌تواند به یکی از ساده‌ترین ، موثرترین و البته، کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی شما تبدیل شود

کدام استراتژی اس ام اس مارکتینگ برای شما بهتر است؟

شما می‌توانید به دو روش به بازاریابی پیامکی بپردازید:

تبلیغات انبوه با پیامک

در این روش، شما پیامک تبلیغاتی را به بازار هدف خود ارسال می‌کنید ، اما نمی‌توانید مطمئن باشید که دریافت‌کنندگان این پیامک ، به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند هستند یا خیر.

بازاریابی اجازه‌ای با پیامک

در این روش ، شما پیامک خود را به کسانی ارسال می‌کنید که در خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان شما عضو شده باشند و تمام آنها با میل خود اقدام به دریافت پیامک‌های شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با سایر خدمات و کاربرد هایی که یک سامانه پیامک به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهیم ساخت. همچنین بررسی خواهیم کرد که چرا سامانه پیامکی شیوه ای موثر در بازاریابی شده است.

خدماتی که یک سامانه ارسال اس ام اس در اختیارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبلیغاتی و معرفی محصولات یا خدمات شما به مشتریان و جذب مشتری

_ اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه ها و پیشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجی از مخاطب

_ برگزاری مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفیفات ویژه

_ اعلام مناسبت ها و تاریخ های مهم مانند اعیاد، انواع تبریکات و تسلیت ها

 

اینها چند مورد از کاربری های گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس یا سامانه پیامکی بودند. طبیعتا اگر شما نیز بنا بر شغل و اهداف کاری تان به استفاده از سامانه پیامکی نیاز داشته باشید، حتما متوجه بازدهی قابل توجه و استفاده های مفید سامانه پیامکی در کسب و کار و کاربری مورد نظر تان خواهید شد.

اما برای استفاده از سامانه ارسال پیامک دلایل قانع کننده ی بیشتری وجود دارد. همین دلایل باعث شده صاحبین مشاغل و بیزینس ها تاکنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگیری کنند و آن را عضو جدانشدنی کار خود بدانند.

در ادامه ی متن حتما برایتان دلایل مهم استفاده از سامانه پیامکی را به تفکیک نام خواهیم برد.

چرا با هر کسب و کاری باید سامانه پیامکی داشته باشیم؟

با توجه به تغییر شکل مسیر تبلیغات و بازاریابی در دنیای اقتصاد امروزی، دلایل بسیاری وجود خواهد داشت که شما را به سمت بازاریابی دیجیتال یا اصطلاح بسیار معروف ” بازاریابی پیامکی” هدایت می کنند، اما شاید بخواهید مهم ترین این دلایل را برای استفاده و خریداری سامانه ارسال پیامک بدانید. به همین منظور توجه شما را به موارد ذکر شده در بخش زیر جلب می نماییم:

_ در بر داشتن هزینه کمتر در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

_ سرعت بالا در تبلیغات

_ ارائه تبلیغاتی هدفمند و برنامه ریزی شده

_ ایجاد ارتباطی مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهی قابل توجه و مثبت در بازه ی زمانی کوتاه تر در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

_ پوشش دهی مخاطبان بیشتر در براببر هزینه کمتر

_دسترسی سریع مخاطبان

_ نداشتن محدودیت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جویی در زمان و هزینه

_ صرفه جویی در نیروی انسانی برای تبلیغات

_ مدیریت آنلاین

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه کافی را کرده باشید مسلما متوجه خواهید شد که در بر داشتن چنین مزایایی یکی از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر کارفرما و کار آفرینی برای تبلیغات و معرفی محصول، خدمات و کسب و کارش می باشد که این امکان فقط با استفاده از خرید سامانه پیامک امکان پذیر است.

روشی که به آسانی و با کمترین نیاز به دخالت نیروی انسانی بتواند از پس تبلیغاتی هدفمند و پر سود برآید و نتیجه کار و سود پایانی را دچار وضعیتی صعودی کند، تمام این موارد چیزی ست که سامانه پیامکی در اختیار شما خواهد گذاشت.

بنابراین اگر به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به خرید سامانه ارسال پیامک برای اهداف کاری تان نمایید، خواهید دید که چطور  می تواند نیاز های شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتیجه مطلوبی را بریتان به ارمغان بیاورد.

چرا سامانه ارسال پیامک مدیانا :

1 – زیرا  medianasmsشرکتی دانش بنیان است، پس شما با مجموعه ای علمی با روشهای علمی و فارغ از اندیشه های صرف بازاری سرو کار دارید.

2 – زیرا  medianasmsدارای نماد اعتماد الکرونیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسب و کار مجازی است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زیرا  medianasmsرضایت مشتری ها را سرمایه اصلی خود میداند و بر این عقیده است که مشتریان قهرمانان داستان ما هستند، پس کسب درآمد پایان راه نیست.

4 – زیرا medianasms  آماده دریافت نقطه نظر مشتریان خود برای بهبود سامانه و راحتی کاربران خود است.

5 –  زیرا  medianasmsبر این عقیده است که “مشتریان راضی بهترین تبلیغات برای ما هستند” و بیشترین ورودی مشتریان جدید خود را از معرفی مشتریان قدیمی خود دارد.

6 – زیرا  medianasms نمایندگان خود را شریک کسب و کار خود میداند.

در صورتیکه شما هم قصد ثبت نام و دریافت سامانه پیامک medianasms را دارید از لینک زیر اقدام نمایید